2011. április 13., szerda

Napi cuki - Fal dekó

Igaz, hogy már több mint egy éve beköltöztünk a közös kis fészkünkbe, viszont még mindig nem sikerült kezdenem valamit a kanapé feletti hatalmas falfelülettel.
Anyutól már elhoztam két keresztszemes képet, amin kisgyerekek térdelve imátkoznak, egy fiú és egy lány. Nagyon jók a színeik, illene a bútorhoz, kárpithoz. Már csak az emberem kellene rávenni, hogy felszerelje.
Majd ha lesznek gyerekeink, akkor pedig tovább bővíthetjük a falat az ő képeikkel, családi események lenyomataival...

Az üres falam apropóján keresgéltem és találtam is.
Tara blogján szép kis összeállítást találtam faldekorációkból. Nekem a hímzőkeretbe feszített anyagok tetszenek a virág rátéttel.


Nektek melyik tetszik?  És hogyan kezeltétek az üres falfelületeket?

Jó nézelődést!

Nincsenek megjegyzések: